Το concept του σχεδιασμου προερχεται απο την παρατηρηση των ηχητικων συχνοτητων μιας οπερας και την ποικιλια που αυτες παρουσιαζουν μεσα σε ενα θεμα.Για παραδειγμα μεσα σε λιγα λεπτα οπερας μπορει να υπάρξει μια έντονη κραυγη που διαδεχεται χαμηλοφωνα μπασα η ακομη και σιωπη με εκφραστικες κινησεις απο τους ηθοποιους. Αυτη η μεταβαση απο ψηλους και αγχωτικους ηχους, σε μπασους και ανετους, η ενταση που ερχεται και φευγει, ξεφτιζοντας και αποδομωντας σε σπασμενους ηχους την αρχικη μαζα εντασης, μεταφραστηκε στο σχεδιασμο μας σε πυκνωση και αραιωση. Διατρητες φορμες που αφηνουν τον ηχο να περναει, και πυκνωμενες που τον κρατανε και δημιουργουν μια αδιαπερατη μαζα. Ουσιαστικα το διπολο ενταση-ατονια μας οδηγησε στην αντιστοιχη σχεση πληρους και κενου και τις ενδιαμεσες «νοτες» πριν το ενα εκφυλιστει στο αλλο.
Η ιδεα του υλικου που θα χρησιμοποιηθει ωστε να μας δωσει τη δυνατοτητα να «πλεξουμε» τις ενδιαμεσης συχνοτητας εντασεις, ειναι το πλέγμα. Η συγκεκριμενη τεχνοτροπια, δινει πολλες εναλλακτικες συνδυασμου και σταδιακης αραιωσης η πυκνωσης, πραγμα που βοηθαει στη δομηση της φορμας μας. Πιο συγκεκριμενα, το βασικο μερος της υφανσης θα ειναι απο πλέγμα ασφαλειας (το κλασσικο πορτοκαλι πλεγμα ασφαλειας που τοποθετειται σε φραχτες εργοταξιων) και ειναι απο πλαστικο. Συνδυαστικα με αυτο θα χρησιμοποιηθουν και αλλης πυκνοτητας πλαστικα πλεγματα (προστασιας μπαλκονιων, διχτυ πλαστικο κλπ) που θα υποβοηθανε στη φορμα αλλα δε θα αποτελεσουν τη κυρια δομη του φορεματος.
Δείτε ερισσότερα για την εκδήλωση στον παρακάτω σύνδεσμο:
POPAGADA news