Projects / Design

Σχεδιασμός Κουζίνας

Σχεδιασμός Κουζίνας 2019

Οι ανάγκες των οικογενειών αλλάζουν καθώς έρχονται νέα μέλη. Έτσι στο συγκεκριμένο έργο, οι χρήστες είχαν ανάγκη από μία κουζίνα περισσότερο εξωστρεφή ως προς τους άλλους χώρους του σπιτιού, με δυνατότητα ενοποίησης με το σαλόνι και κατάργηση της τραπεζαρίας που έκλεινε το χώρο. Συγχωνεύτηκαν λοιπόν οι δύο αυτές ανάγκες της εστίασης και της μαγειρικής και δημιούργησαν μια ενιαία πορεία κίνησης, κατά την οποία ο χρήστης κινείται στην κουζίνα και καταλήγει στη ροτόντα- μέρος συνάντησης της οικογένειας. Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν φωτεινά και ανοιχτόχρωμα ώστε να ο σχεδιασμός της κουζίνας να είναι πιο ήπιος σε σχέση με το σαλόνι που πλέον βρίσκονται στον ίδιο χώρο.

Genesis

Genesis 2019

Το Genesis είναι ένα πτυσσόμενο βοηθητικό τραπεζάκι γραφείου με λαβή για εύκολη μετακίνηση στο χώρo. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του Genesis είναι πως από μία “φλούδα” ξύλου, “γεννιέται” ο όγκος ενός τραπεζιού. Ο συγκεριμενος σχεδιασμός φέρει πλεονεκτήματα όσον αφορά στο κόστος και την ευκολία χρήσεως.

-Χαμηλό κόστος παραγωγής
-Εύκολη αποθήκευση (στοίβαξη λόγω πλακέ σχήματος)
-Εύκολη μεταφορά για διανομή (logistics)
-Χαμηλό βάρος- φορητότητα από ένα άτομο
-Συναρμολόγηση χωρίς εργαλεία
-Βιομηχανοποίηση και σειριακή παραγωγή
-Επαναχρησιμοποίηση όλων των μερών (lean production)

Bildo Τσάντα

Bildo Τσάντα 2019

To project σχεδιάστηκε για την εταιρία Bildo και τη συνεργασία της με την Disney. Aφορά στο σχεδιασμό μιας τσάντας απο πολυπροπιλένιο, που μπορεί να κουβαλήσει μέσα της ενα παιχνίδι κατοικίδιου ζώου . Μιάς και το target group ήταν τα κορίτσια, επιλέχθηκαν πιο θηλυκές γραμμές και χρώματα φιλικά προς τα παιδιά, σε παλ αποχρώσεις, αλλά και έντονα αρκετά ώστε να προσελκύουν την προσοχή τους. Τα μοτίβα είναι κυκλικά και μιμούνται τα κενά που πρέπει να υπάρχουν στον φλοιό της τσάντας, ώστε να αναπνέει το ζωάκι.

Σχεδιασμός Επίπλων Εισόδου και Τραπεζαρίας

Σχεδιασμός Επίπλων Εισόδου και Τραπεζαρίας 2019

Ο σχεδιασμό αφορά μία σύνθεση για τον κεό τοίχο της τραπεζαρίας. Επιπλέον σχεδιάστηκε και ένα έπιπλο εισόδου το οποίο συνοδεύει το πρώτο. Και οι δύο συνθέσεις είναι εμπνευσμένες από το γλυπτό του Fausto Melotti “Contrappunto piano”. Υλικά αποκορεσμένου χρώματος λάκας, καθρέπτης, μπρονζέ, συνονίζονται ώστε να βγει ένα αποτέλεσμα κλασσικό αλλά και μοντέρνο ως μόντουλο.

Ripples

Ripples 2019

Το αντικείμενο είναι μια λάμπα διπλής όψης. Στην ουσία δύο γυάλινα κυκλικα καπάκια, ίδιου σχηματος σε τομή και κάτοψη, κουμπώνουν επάνω σε ένα μπρούντζινο δαχτυλιδι υπερμεγενθυμένου πλάτους ώστε να λειτουργεί και ως λαβή.
Η λάμπα έχει ελάχιστο πλάτος (12εκ- 5εκ το κάθε γυάλινο στοιχείο και 2εκ ο δακτύλιος) έτσι ώστε να μπορεί να κρεμαστεί και στον τοίχο, εκτός της οροφής- είναι σχεδόν μιας διάστασης, αν μπορούμε να μιλήσουμε υπερβολικά. Η διάμετρος του κύκλου είναι 40 εκατοστά και του δακτυλίου 50εκ.

Η πρωτοτυπία της κατασκευής είναι πως τα γυάλινα καπάκια μπορούν να καλυφθούν με ιδιας τομής αδιαφανή υλικά, είτε βαμμένου γυαλιού είτε αδιαφανούς υλικού (ύφασμα, φελλό, μέταλλο), και να αποκτήσει το αντικείμενο μπροστά και πίσω μεριά, δηλαδή να αποκτήσει «πλάτη», και η χρήση του να μετατρέπεται από πηγή φωτος, σε διακοσμητικό. Αυτή η δυνατοτητα του ιδιοκτήτη του να αλλάζει καταστάσεις όποτε θέλει, είναι η καινοτομία του αντικειμένου, ακόμη και αν δεν δείχνει βιομηχανοποιημένο ή κατασκευασμένο σειριακά.

Από αισθητικής άποψης, το αντικείμενο είναι elegant, χρησιμοποιώντας διάφανα και καθαρά υλικά, και το σχήμα του παίζει με το υποσυνείδητο μέσω ενός μοτίβου που όλοι συναντάμε καθημερινά. Οι ομόκεντροι κύκλοι, τους οποίους συναντάμε στη φύση αλλά και σε επιστήμες, δημιουργούν μια ευχάριστη σκηνογραφία του χώρου, η οποία μπορεί να
κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα αντίθεση με τη χρήση ενός σκληρού χρώματος στο γυαλί.

Ημερολόγιο

Ημερολόγιο 2019

Αυτό το ημερολόγιο “τσέπης” είναι ιδανικό για τις καθημερινές μας σημειώσεις. Το concept αναδίπλωσης προκύπτει από μία φορμαλιστική προσέγγιση, κατά την οποία, όταν το ημερολόγιο τοποθετηθεί σε κάποια επιφάνεια δίνει την εντύπωση μιάς αφηρημένης γλυπτικής σύνθεσης (εάν είναι τυλιγμένο με ξύλο) περισσότερο παρά εκείνη ενός κοινού ημερολογίου. Το ημερολόγιο αρχικά σχεδιάστηκε για να τυλίγεται με δέρμα.

Ο σχεδιασμός βασίζεται στον τρόπο με τον οποίο το χαρτί διπλώνεται και εξοικονωμεί χώρο. Ταυτόχρονα προσαρμόζεται μέσω της αναδίπλωσης στις ειδικές απαιτήσεις της περίστασης. Για παράδειγμα μπορεί να διπλωθεί έτσι ώστε να αποκαλύπτει μόνο ένα μήνα ή και δύο ταυτόχρονα. Με αυτό τον τρόπο μπορούν να προκύψουν πολλοί συνδυασμοί ανάγνωσης.